Λύσεις Σχολικού
📄 Lorem Ipsum
📝 Τι είναι το Lorem Ipsum;
Το Lorem Ipsum είναι ένα κείμενο που χρησιμοποιείται ευρέως στη γραφιστική και την εκτύπωση για να γεμίσει χώρο και να δείξει πώς θα φαίνεται ένα έγγραφο ή μια ιστοσελίδα με περιεχόμενο.
Lorem Ipsum
🔍 Λίγη ιστορία
Το Lorem Ipsum έχει τις ρίζες του σε ένα κλασικό λατινικό κείμενο από το 45 π.Χ. και έχει χρησιμοποιηθεί εδώ και αιώνες. Πιστεύεται ότι προέρχεται από ένα έργο του με τίτλο "de Finibus Bonorum et Malorum" (Τα όρια του καλού και του κακού).
📜 Το πλήρες κείμενο
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.
Phasellus imperdiet, nulla et dictum interdum, nisi lorem egestas odio, vitae scelerisque enim ligula venenatis dolor. Maecenas nisl est, ultrices nec congue eget, auctor vitae massa. Fusce luctus vestibulum augue ut aliquet. Nunc sagittis dictum nisi, sed ullamcorper ipsum dignissim ac. In at libero sed nunc venenatis imperdiet sed ornare turpis. Donec vitae dui eget tellus gravida venenatis. Integer fringilla congue eros non fermentum. Sed dapibus pulvinar nibh tempor porta. Cras ac leo purus. Mauris quis diam velit.
Προσοχή
🛠️ Χρήσεις του Lorem Ipsum
- Γραφιστική: Για να γεμίσει χώρο σε μακέτες και σχέδια.
- Εκτύπωση: Για να δείξει πώς θα φαίνεται το τελικό έντυπο.
- : Για να παρουσιάσει το layout μιας ιστοσελίδας.
🤔 Γιατί χρησιμοποιείται;
Το Lorem Ipsum χρησιμοποιείται επειδή έχει μια φυσιολογική κατανομή γραμμάτων και μοιάζει περισσότερο με πραγματικό κείμενο από ό,τι η απλή επανάληψη "Εδώ είναι το κείμενο, εδώ είναι το κείμενο". Αυτό βοηθά τους σχεδιαστές να επικεντρωθούν στο οπτικό αποτέλεσμα χωρίς να αποσπάται η προσοχή τους από το περιεχόμενο.
🌟 Συνοπτικά
- Χρησιμότητα: Βοηθά τους σχεδιαστές να δουν πώς θα φαίνεται το κείμενο στο τελικό προϊόν.
- Ιστορία: Προέρχεται από κλασικό λατινικό κείμενο.
- Χρήσεις: Σε γραφιστική, εκτύπωση και web design.
Πηγές
Τώρα ξέρετε τι είναι το Lorem Ipsum και γιατί είναι τόσο διαδεδομένο! 🌐✍️
Κλειδωμένο μάθημα
<AccordionRoot> <AccordionItem value='test1'> <AccordionTrigger> ## Ερώτηση 1 </AccordionTrigger> <AccordionContent> ## Σωστό (Σ) ή Λάθος (Λ) α. Ο Λάμπης είναι νυχτοφύλακας σε μουσείο. - **Λάθος (Λ)** - **Σωστή απάντηση**: Ο Λάμπης είναι ο γιος του νυχτοφύλακα σε μουσείο. β. Το όνειρο του Λάμπη είναι να γίνει γλύπτης και να χαϊδεύει τα αγάλματα. - **Σωστό (Σ)** γ. Ο Λάμπης μεταμορφώθηκε σε άγαλμα και μπήκε τη νύχτα στο μουσείο. - **Λάθος (Λ)** - **Σωστή απάντηση**: Ο Λάμπης δεν μεταμορφώθηκε σε άγαλμα. Ο πατέρας του, που ήταν νυχτοφύλακας, τον πήρε μαζί του στο μουσείο τη νύχτα. δ. Ο Λάμπης χαϊδεύει τα αγάλματα και εκείνα τον αποφεύγουν. - **Λάθος (Λ)** - **Σωστή απάντηση**: Ο Λάμπης χαϊδεύει τα αγάλματα και εκείνα το απολαμβάνουν, καθώς το μικρό άγαλμα προσφυγάκι του ζητάει να το χαϊδέψει. ε. Το μικρό προσφυγάκι, το άγαλμα, έγινε φίλος με το Λάμπη και έπαιζαν όλη τη νύχτα. - **Σωστό (Σ)** στ. Το μικρό προσφυγάκι νιώθει πολύ μόνο του και το έχει παράπονο που δεν επισκέπτονται κι άλλα παιδιά το μουσείο. - **Λάθος (Λ)** - **Σωστή απάντηση**: Το μικρό προσφυγάκι νιώθει μόνο του επειδή νοσταλγεί την πατρίδα του στη Μικρασία, όχι επειδή δεν επισκέπτονται παιδιά το μουσείο. </AccordionContent> </AccordionItem> <AccordionItem value='test2'> <AccordionTrigger> ## Ερώτηση 2 </AccordionTrigger> <AccordionContent> ## 📝 Σχεδιάγραμμα της Ιστορίας 1. **Ήρωες και Χώρος** - Ο Λάμπης, ο γιος του νυχτοφύλακα - Το μικρό μαρμάρινο αγόρι, το άγαλμα - Η κυρία Γαλάτεια, η καθαρίστρια - Το Αρχαιολογικό Μουσείο της Αθήνας 2. **Έναρξη της Περιπέτειας** - Το όνειρο του Λάμπη να γίνει γλύπτης και να αγγίξει τα αγάλματα 3. **Ανάπτυξη της Ιστορίας** - Ο Λάμπης παρακαλεί τον πατέρα του να τον πάρει στο μουσείο τη νύχτα - Ο Λάμπης ανακαλύπτει ότι τα αγάλματα ζωντανεύουν τη νύχτα 4. **Κορύφωση της Ιστορίας** - Ο Λάμπης συναντά το μικρό μαρμάρινο αγόρι που νοσταλγεί τη Μικρασία 5. **Λύση της Ιστορίας** - Ο Λάμπης και το άγαλμα γίνονται φίλοι και παίζουν μαζί 6. **Συναισθήματα και Σκέψεις** - Η χαρά και η συγκίνηση του Λάμπη - Η ικανοποίηση του αγάλματος που βρήκε φίλο ## 📜 Περιληπτική Διήγηση της Ιστορίας ### Ήρωες και Χώρος Ο Λάμπης, ο γιος του νυχτοφύλακα, θέλει να γίνει γλύπτης και να αγγίξει τα αγάλματα. Στο Αρχαιολογικό Μουσείο της Αθήνας, ένα μικρό μαρμάρινο αγόρι, άγαλμα που κρύωνε επειδή νοσταλγούσε τη Μικρασία, συναντά την κυρία Γαλάτεια, την καθαρίστρια. ### Έναρξη της Περιπέτειας Ο Λάμπης έχει ένα όνειρο: να γίνει γλύπτης και να αγγίξει τα αγάλματα που αγαπά. Ωστόσο, οι φύλακες του μουσείου δεν του επιτρέπουν να τα αγγίξει κατά τη διάρκεια της ημέρας. ### Ανάπτυξη της Ιστορίας Ο Λάμπης παρακαλεί τον πατέρα του να τον πάρει μαζί του στο μουσείο τη νύχτα. Όταν τελικά ο πατέρας του συμφωνεί, ο Λάμπης μπαίνει στο μουσείο και ανακαλύπτει ότι τα αγάλματα ζωντανεύουν τη νύχτα. ### Κορύφωση της Ιστορίας Εκεί, συναντά το μικρό μαρμάρινο αγόρι που του εξηγεί ότι κρυώνει επειδή νοσταλγεί τη μακρινή του πατρίδα στη Μικρασία. Το άγαλμα λέει στον Λάμπη ότι τον περίμενε και ότι το γαλάζιο πουλί του είχε πει πως θα έρθει. ### Λύση της Ιστορίας Ο Λάμπης και το μικρό άγαλμα γίνονται φίλοι. Παίζουν μαζί τρίλιζα, αγαλματάκια ακούνητα και κρυφτό. Το άγαλμα χορταίνει χάδια και παιχνίδια και γίνεται τρισευτυχισμένο. ### Συναισθήματα και Σκέψεις Ο Λάμπης νιώθει χαρά και συγκίνηση που μπορεί να βοηθήσει το άγαλμα να αισθανθεί καλύτερα. Το μικρό μαρμάρινο αγόρι, αν και μακριά από την πατρίδα του, βρίσκει στον Λάμπη έναν φίλο και νιώθει λιγότερο μόνο. ## 📖 Κείμενο Ο Λάμπης, ο γιος του νυχτοφύλακα, θέλει να γίνει γλύπτης και να αγγίξει τα αγάλματα. Στο Αρχαιολογικό Μουσείο της Αθήνας, ένα μικρό μαρμάρινο αγόρι, άγαλμα που κρύωνε επειδή νοσταλγούσε τη Μικρασία, συναντά την κυρία Γαλάτεια, την καθαρίστρια. Ο Λάμπης έχει ένα όνειρο: να γίνει γλύπτης και να αγγίξει τα αγάλματα που αγαπά. Ωστόσο, οι φύλακες του μουσείου δεν του επιτρέπουν να τα αγγίξει κατά τη διάρκεια της ημέρας. Ο Λάμπης παρακαλεί τον πατέρα του να τον πάρει μαζί του στο μουσείο τη νύχτα. Όταν τελικά ο πατέρας του συμφωνεί, ο Λάμπης μπαίνει στο μουσείο και ανακαλύπτει ότι τα αγάλματα ζωντανεύουν τη νύχτα. Εκεί, συναντά το μικρό μαρμάρινο αγόρι που του εξηγεί ότι κρυώνει επειδή νοσταλγεί τη μακρινή του πατρίδα στη Μικρασία. Το άγαλμα λέει στον Λάμπη ότι τον περίμενε και ότι το γαλάζιο πουλί του είχε πει πως θα έρθει. Ο Λάμπης και το μικρό άγαλμα γίνονται φίλοι. Παίζουν μαζί τρίλιζα, αγαλματάκια ακούνητα και κρυφτό. Το άγαλμα χορταίνει χάδια και παιχνίδια και γίνεται τρισευτυχισμένο. Ο Λάμπης νιώθει χαρά και συγκίνηση που μπορεί να βοηθήσει το άγαλμα να αισθανθεί καλύτερα. Το μικρό μαρμάρινο αγόρι, αν και μακριά από την πατρίδα του, βρίσκει στον Λάμπη έναν φίλο και νιώθει λιγότερο μόνο. </AccordionContent> </AccordionItem> <AccordionItem value='test3'> <AccordionTrigger> ## Ερώτηση 3 </AccordionTrigger> <AccordionContent> ## 📖 Εικονογραφημένη Ιστορία: Το Άγαλμα που Κρύωνε #### Εξώφυλλο **Τίτλος**: Το Άγαλμα που Κρύωνε **Εικονογράφηση**: Δύο φίλοι, ο Λάμπης και το μικρό μαρμάρινο αγόρι, μπροστά από το Αρχαιολογικό Μουσείο της Αθήνας, με ένα μεγάλο γαλάζιο πουλί να φτερουγίζει πάνω τους. --- ### Επεισόδιο 1: Το Όνειρο του Λάμπη **Εικονογράφηση**: Ο Λάμπης στο δωμάτιό του, ονειρεύεται να γίνει γλύπτης, περιτριγυρισμένος από μικρά γλυπτά και αγάλματα. **Διάλογος**: - Λάμπης: "Μια μέρα θα γίνω γλύπτης και θα δημιουργήσω όμορφα αγάλματα!" **Λεζάντα**: Ο Λάμπης έχει ένα μεγάλο όνειρο: να γίνει γλύπτης και να αγγίξει τα αγάλματα που αγαπά. --- ### Επεισόδιο 2: Η Παράκληση στον Πατέρα του **Εικονογράφηση**: Ο Λάμπης παρακαλεί τον πατέρα του, νυχτοφύλακα του μουσείου, στο σπίτι τους. **Διάλογος**: - Λάμπης: "Πατέρα, σε παρακαλώ, πάρε με μαζί σου μια νύχτα στο μουσείο." - Πατέρας: "Εντάξει, Λάμπη, θα σε πάρω μαζί μου αυτή την Παρασκευή." **Λεζάντα**: Μετά από πολλά παρακάλια, ο πατέρας του Λάμπη συμφωνεί να τον πάρει στο μουσείο τη νύχτα. --- ### Επεισόδιο 3: Ανακάλυψη των Ζωντανών Αγαλμάτων **Εικονογράφηση**: Ο Λάμπης μέσα στο μουσείο, βλέπει τα αγάλματα να ζωντανεύουν και να κινούνται στις αίθουσες. **Διάλογος**: - Λάμπης: "Δεν πιστεύω στα μάτια μου! Τα αγάλματα ζωντανεύουν τη νύχτα!" **Λεζάντα**: Ο Λάμπης ανακαλύπτει ότι τα αγάλματα ζωντανεύουν τη νύχτα, όπως του είχε πει ο πατέρας του. --- ### Επεισόδιο 4: Συνάντηση με το Μικρό Μαρμάρινο Αγόρι **Εικονογράφηση**: Το μικρό μαρμάρινο αγόρι, τυλιγμένο στην κάπα του, με το σκυλάκι του αγκαλιά, συναντά τον Λάμπη. **Διάλογος**: - Αγαλματάκι: "Γεια σου, Λάμπη. Σε περίμενα. Το γαλάζιο πουλί μου είπε πως θα έρθεις." - Λάμπης: "Γεια σου! Πώς ξέρεις το όνομά μου;" **Λεζάντα**: Το μικρό μαρμάρινο αγόρι που νοσταλγεί τη Μικρασία συναντά τον Λάμπη και του εξηγεί την ιστορία του. --- ### Επεισόδιο 5: Φιλία και Παιχνίδι **Εικονογράφηση**: Ο Λάμπης και το αγαλματάκι παίζουν τρίλιζα και κρυφτό μέσα στο μουσείο. **Διάλογος**: - Αγαλματάκι: "Θέλεις να παίξουμε, Λάμπη;" - Λάμπης: "Ναι! Πρώτη φορά θα παίξω με άγαλμα!" **Λεζάντα**: Ο Λάμπης και το μικρό μαρμάρινο αγόρι γίνονται φίλοι και παίζουν μαζί όλη τη νύχτα. --- ### Επεισόδιο 6: Παραμύθια και Χάδια **Εικονογράφηση**: Ο Λάμπης χαϊδεύει το μικρό μαρμάρινο αγόρι και του διηγείται παραμύθια. **Διάλογος**: - Αγαλματάκι: "Ξέρεις παραμύθια, Λάμπη; Πολύ μ' αρέσουνε τα παραμύθια." - Λάμπης: "Ξέρω... Μια φορά κι έναν καιρό..." **Λεζάντα**: Το μικρό αγαλματάκι χορταίνει χάδια και παραμύθια, νιώθοντας τρισευτυχισμένο. --- ### Επίλογος **Εικονογράφηση**: Ο Λάμπης και το μικρό μαρμάρινο αγόρι χαμογελούν, ενώ το γαλάζιο πουλί φτερουγίζει πάνω τους. **Λεζάντα**: Εκείνη τη νύχτα, το μικρό αγαλματάκι που κρύωνε βρήκε έναν αληθινό φίλο στον Λάμπη, και ήταν τρισευτυχισμένο. --- ### Τέλος **Εικονογράφηση**: Το εξώφυλλο του μικρού βιβλίου με τίτλο "Το Άγαλμα που Κρύωνε" και τα ονόματα των δημιουργών της τάξης σας. --- Με αυτήν την εικονογραφημένη ιστορία, οι συμμαθητές σας θα μπορούν να απολαύσουν την περιπέτεια του Λάμπη και του μικρού μαρμάρινου αγοριού μέσα από ζωντανές εικόνες και διαλόγους. 🌟📚🖍️ </AccordionContent> </AccordionItem> <AccordionItem value='test4'> <AccordionTrigger> ## Ερώτηση 4 </AccordionTrigger> <AccordionContent> ## 📝 Σχεδιάγραμμα της Ιστορίας 1. Ο ήρωας, ο Μάνος, ονειρεύεται να γίνει κατασκευαστής παιχνιδιών. 2. Ο Μάνος παρακαλεί τον θείο του, ιδιοκτήτη καταστήματος παιχνιδιών, να τον πάρει μαζί του μια νύχτα στο μαγαζί. 3. Ο Μάνος ανακαλύπτει ότι τα παιχνίδια ζωντανεύουν τη νύχτα και συναντά μια κούκλα που του εξηγεί την ιστορία της. 4. Ο Μάνος και τα παιχνίδια γίνονται φίλοι και παίζουν μαζί όλη τη νύχτα. 5. Ο Μάνος επιστρέφει σπίτι του γεμάτος έμπνευση και αποφασισμένος να γίνει ο καλύτερος κατασκευαστής παιχνιδιών. ## 📖 Αναπτυγμένη Ιστορία ### 1. Ο ήρωας, ο Μάνος, ονειρεύεται να γίνει κατασκευαστής παιχνιδιών. Ο Μάνος είναι ένα μικρό αγόρι με μεγάλη φαντασία και δημιουργικότητα. Από τότε που θυμάται τον εαυτό του, λατρεύει τα παιχνίδια και ονειρεύεται να γίνει κατασκευαστής παιχνιδιών. Περνάει ατέλειωτες ώρες στο δωμάτιό του, σχεδιάζοντας νέα παιχνίδια και φτιάχνοντας πρωτότυπα από ό,τι υλικά μπορεί να βρει. Τα παιχνίδια δεν είναι μόνο αντικείμενα για τον Μάνο, αλλά φίλοι που του κρατούν συντροφιά και τον βοηθούν να ζήσει μαγικές περιπέτειες. ### 2. Ο Μάνος παρακαλεί τον θείο του, ιδιοκτήτη καταστήματος παιχνιδιών, να τον πάρει μαζί του μια νύχτα στο μαγαζί. Ο θείος του Μάνου, ο κύριος Πέτρος, είναι ιδιοκτήτης ενός μεγάλου καταστήματος παιχνιδιών στην πόλη. Κάθε φορά που ο Μάνος επισκέπτεται το κατάστημα, νιώθει σαν να μπαίνει σε έναν μαγικό κόσμο γεμάτο χρώματα και φαντασία. Παρακαλεί τον θείο του εδώ και μήνες να τον πάρει μαζί του μια νύχτα στο κατάστημα, για να δει πώς είναι όταν όλα είναι ήσυχα και τα φώτα σβηστά. Ο κύριος Πέτρος, βλέποντας την επιμονή και την αγάπη του Μάνου για τα παιχνίδια, τελικά συμφωνεί. ### 3. Ο Μάνος ανακαλύπτει ότι τα παιχνίδια ζωντανεύουν τη νύχτα και συναντά μια κούκλα που του εξηγεί την ιστορία της. Όταν ο Μάνος και ο θείος του φτάνουν στο κατάστημα τη νύχτα, ο Μάνος δεν μπορεί να κρύψει τον ενθουσιασμό του. Καθώς ο κύριος Πέτρος ασχολείται με κάποιες δουλειές, ο Μάνος περιπλανιέται ανάμεσα στα ράφια γεμάτα παιχνίδια. Ξαφνικά, παρατηρεί κάτι παράξενο: τα παιχνίδια αρχίζουν να κινούνται και να μιλούν! Μια όμορφη κούκλα, η Λουίζα, τον πλησιάζει και του εξηγεί ότι κάθε βράδυ, όταν το κατάστημα κλείνει, τα παιχνίδια ζωντανεύουν και απολαμβάνουν τη δική τους νυχτερινή ζωή. Η Λουίζα διηγείται στον Μάνο πώς τα παιχνίδια έχουν τις δικές τους προσωπικότητες και ιστορίες, περιμένοντας πάντα τα παιδιά να παίξουν μαζί τους. ### 4. Ο Μάνος και τα παιχνίδια γίνονται φίλοι και παίζουν μαζί όλη τη νύχτα. Ο Μάνος δεν μπορεί να πιστέψει την τύχη του! Παίζει μαζί με τη Λουίζα και τα άλλα παιχνίδια, όπως τα στρατιωτάκια, τα αρκουδάκια και τα ρομπότ. Παίζουν κρυφτό, τρίλιζα και ακόμα και αυτοσχέδια παιχνίδια που εφευρίσκουν εκείνη τη στιγμή. Το κατάστημα παιχνιδιών γεμίζει με γέλια και χαρά καθώς ο Μάνος και τα παιχνίδια ζουν μια μαγική νύχτα γεμάτη περιπέτεια και φαντασία. ### 5. Ο Μάνος επιστρέφει σπίτι του γεμάτος έμπνευση και αποφασισμένος να γίνει ο καλύτερος κατασκευαστής παιχνιδιών. Όταν ο θείος του ανακοινώνει ότι είναι ώρα να φύγουν, ο Μάνος αισθάνεται ευγνώμων και γεμάτος έμπνευση. Η νύχτα στο κατάστημα παιχνιδιών τον έχει κάνει να συνειδητοποιήσει πόσο σημαντικά είναι τα παιχνίδια για τα παιδιά και πόσο μεγάλη ευθύνη είναι να δημιουργείς κάτι που φέρνει χαρά και φαντασία. Επιστρέφει σπίτι του με ένα πλατύ χαμόγελο και μια αποφασιστικότητα να γίνει ο καλύτερος κατασκευαστής παιχνιδιών, δημιουργώντας παιχνίδια που θα ζωντανεύουν στις καρδιές των παιδιών. --- ### Εικονογράφηση και Διάλογοι - **Εικονογράφηση**: Ο Μάνος στο δωμάτιό του με σχέδια παιχνιδιών. - **Διάλογος**: - Μάνος: "Μια μέρα θα γίνω κατασκευαστής παιχνιδιών!" - **Εικονογράφηση**: Ο Μάνος παρακαλεί τον θείο του. - **Διάλογος**: - Μάνος: "Παρακαλώ, θείε Πέτρο, πάρε με μαζί σου στο κατάστημα τη νύχτα!" - Θείος Πέτρος: "Εντάξει, Μάνο, θα σε πάρω αυτή την Παρασκευή." - **Εικονογράφηση**: Τα παιχνίδια ζωντανεύουν και η Λουίζα πλησιάζει τον Μάνο. - **Διάλογος**: - Λουίζα: "Γεια σου, Μάνο! Καλώς ήρθες στον μαγικό μας κόσμο!" - Μάνος: "Δεν το πιστεύω! Τα παιχνίδια ζωντανεύουν!" - **Εικονογράφηση**: Ο Μάνος και τα παιχνίδια παίζουν μαζί. - **Διάλογος**: - Μάνος: "Ας παίξουμε κρυφτό!" - Λουίζα: "Ναι, θα είναι τέλειο!" - **Εικονογράφηση**: Ο Μάνος αποχαιρετά τα παιχνίδια και φεύγει με τον θείο του. - **Διάλογος**: - Μάνος: "Ευχαριστώ για την μαγική νύχτα! Θα γίνω ο καλύτερος κατασκευαστής παιχνιδιών!" - Θείος Πέτρος: "Είμαι σίγουρος γι' αυτό, Μάνο." --- Με αυτή την εικονογραφημένη ιστορία, ο Μάνος και οι φίλοι του θα ζήσουν μια μαγική περιπέτεια που θα εμπνεύσει τα παιδιά να κυνηγήσουν τα όνειρά τους και να βρουν τη χαρά στη δημιουργικότητα και τη φαντασία. 🎨📚🧸 </AccordionContent> </AccordionItem> <AccordionItem value='test5'> <AccordionTrigger> ## Ερώτηση 5 </AccordionTrigger> <AccordionContent> ## 📰 Επίσημο Άρθρο για την Εφημερίδα του Σχολείου ### ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΛΑΟΓΡΑΦΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΚΟΡΙΝΘΟΥ Οι μόνιμες συλλογές του Μουσείου διαθέτουν πλούσιο λαογραφικό και ιστορικό υλικό. Στη μόνιμη συλλογή του Μουσείου θα βρείτε αγροτικά εργαλεία, είδη οικοσκευής, γυναικείες και αντρικές φορεσιές από πολλές περιοχές της Ελλάδας. Πέρα από τη μόνιμη συλλογή, το Μουσείο φιλοξενεί κάθε χρόνο και μια περιοδική. Η φετινή αποτελεί φόρο τιμής στους προγόνους μας και συμπίπτει με τον εορτασμό των 180 χρόνων από την έναρξη του Αγώνα του 1821. --- ### Παθητική Σύνταξη ### ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΛΑΟΓΡΑΦΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΚΟΡΙΝΘΟΥ Πλούσιο λαογραφικό και ιστορικό υλικό **διατίθεται** στις μόνιμες συλλογές του Μουσείου. Στη μόνιμη συλλογή του Μουσείου **βρίσκονται** αγροτικά εργαλεία, είδη οικοσκευής, γυναικείες και αντρικές φορεσιές από πολλές περιοχές της Ελλάδας. Πέρα από τη μόνιμη συλλογή, κάθε χρόνο **φιλοξενείται** και μια περιοδική έκθεση. Η φετινή **αποτελείται** από φόρο τιμής στους προγόνους μας και **συμπίπτει** με τον εορτασμό των 180 χρόνων από την έναρξη του Αγώνα του 1821. --- ### Αλλαγές και Ομοιότητες **Αλλαγές:** - Η σύνταξη μετατράπηκε από ενεργητική σε παθητική, δίνοντας έμφαση στα αντικείμενα και τις εκθέσεις του μουσείου παρά στις ενέργειες που πραγματοποιούνται. - Χρησιμοποιήθηκαν παθητικές φράσεις όπως "διατίθεται", "βρίσκονται", "φιλοξενείται", και "αποτελείται". **Ομοιότητες:** - Το περιεχόμενο και οι βασικές πληροφορίες παρέμειναν οι ίδιες. - Η δομή του άρθρου δεν άλλαξε σημαντικά. - Η πληροφορία για την μόνιμη και την περιοδική συλλογή διατηρήθηκε αναλλοίωτη. Με αυτές τις αλλαγές, το άρθρο φαίνεται πιο επίσημο και κατάλληλο για δημοσίευση σε μια σχολική εφημερίδα. 📜✨ </AccordionContent> </AccordionItem> <AccordionItem value='test6'> <AccordionTrigger> ## Ερώτηση 6 </AccordionTrigger> <AccordionContent> ## Διόρθωση των Προτάσεων με τα Σωστά Ρήματα Μία μεγάλη έκθεση με πίνακες που **εισήχθησαν** από το εξωτερικό **έλαβε** χώρα στο Μουσείο Μοντέρνας Τέχνης Γουλανδρή, στην Άνδρο. Οι πίνακες που **αναδείχθηκαν** ήταν του Πικάσο και το θέμα τους είχε σχέση με την ελληνική μυθολογία. **Ελήφθησαν** αυστηρά μέτρα προστασίας, για την αποφυγή ατυχημάτων και φθορών. Η προσπάθεια που **καταβλήθηκε** από τους υπεύθυνους ήταν μεγάλη. Η έκθεση **υπερέβη** τις προσδοκίες των επισκεπτών και άφησε καλές εντυπώσεις. </AccordionContent> </AccordionItem> </AccordionRoot>