Πληροφορική Γ' Λυκείου
Κάτσε μπροστά στο PC σου και ετοιμάσου να γράψεις κώδικα που τα σπάει! Μάθε να λύνεις περίπλοκα προβλήματα, να σχεδιάζεις αλγορίθμους και να δημιουργείς προγράμματα. Ο κόσμος των υπολογιστών σε περιμένει να τον κατακτήσεις. Κάνε κλικ στο πρώτο μάθημα και ξεκίνα τώρα. 👨💻
Περιεχόμενα
Ανάλυση Προβλήματος
Ανάλυση Προβλήματος
Βασικές Έννοιες Αλγορίθμων
Βασικές Έννοιες Αλγορίθμων
Τι είναι αλγόριθμος
Σπουδαιότητα αλγορίθμων
Περιγραφή και αναπαράσταση αλγορίθμων
Βασικές συνιστώσες/εντολές ενός αλγορίθμου
Δομή ακολουθίας
Δομή επιλογής
Διαδικασίες πολλαπλών επιλογών
Εμφωλευμένες διαδικασίες
Δομή επανάληψης
Ολίσθηση και Πολλαπλασιασμός αλά Ρωσικά
Δομές Δεδομένων και Αλγόριθμοι
Δομές Δεδομένων και Αλγόριθμοι
Τεχνικές Σχεδίασης Αλγορίθμων
Τεχνικές Σχεδίασης Αλγορίθμων
Εισαγωγή στον Προγραμματισμό
Εισαγωγή στον Προγραμματισμό
Βασικές Έννοιες Προγραμματισμού
Βασικές Έννοιες Προγραμματισμού
Επιλογή και Επανάληψη
Επιλογή και Επανάληψη
Χρήσιμοι Αλγόριθμοι - Δομή Ακολουθίας και Επιλογής
Χρήσιμοι Αλγόριθμοι - Δομή Ακολουθίας και Επιλογής
Χρήσιμοι Αλγόριθμοι - ΟΣΟ…ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ
Χρήσιμοι Αλγόριθμοι - ΟΣΟ…ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ
Χρήσιμοι Αλγόριθμοι - ΓΙΑ…ΑΠΟ..ΜΕΧΡΙ
Χρήσιμοι Αλγόριθμοι - ΓΙΑ…ΑΠΟ..ΜΕΧΡΙ
Πίνακες
Πίνακες
Χρήσιμοι Αλγόριθμοι – Μονοδιάστατοι Πίνακες
Χρήσιμοι Αλγόριθμοι – Μονοδιάστατοι Πίνακες
Εισαγωγή Δεδομένων
Εμφάνιση Περιεχομένου
Υπολογισμός Αθροίσματος στοιχείων
Υπολογισμός Πλήθους στοιχείων
Υπολογισμός Μέσου Όρου στοιχείων
Εύρεση Μεγαλύτερου-Μικρότερου στοιχείου
Εύρεση Θέσης Μεγαλύτερου-Μικρότερου στοιχείου
Εύρεση Θέσεων Μεγαλύτερου-Μικρότερου στοιχείου
Εύρεση των δύο Μεγαλύτερων-Μικρότερων στοιχείων
Ταξινόμηση Ευθείας Ανταλλαγής των στοιχείων
Σειριακή Αναζήτηση Στοιχείου
Σειριακή Αναζήτηση Στοιχείων
Δυαδική Αναζήτηση
Χρήσιμοι Αλγόριθμοι – Δισδιάστατοι Πίνακες
Χρήσιμοι Αλγόριθμοι – Δισδιάστατοι Πίνακες
Εισαγωγή Δεδομένων
Εμφάνιση Περιεχομένου
Υπολογισμός Αθροίσματος στοιχείων
Υπολογισμός Πλήθους στοιχείων
Υπολογισμός Μέσου Όρου στοιχείων
Εύρεση Θέσης Μεγαλύτερου-Μικρότερου στοιχείου
Εύρεση Θέσεων Μεγαλύτερου-Μικρότερου στοιχείου
Εμφάνιση Κύριας Διαγωνίου Τετραγωνικού Πίνακα
Υπολογισμός Αθροίσματος συγκεκριμένης Γραμμής
Υπολογισμός Αθροίσματος κάθε Γραμμής
Αποθήκευση Αθροίσματος κάθε Γραμμής σε πίνακα
Υπολογισμός Αθροίσματος συγκεκριμένης Στήλης
Υπολογισμός Αθροίσματος κάθε Στήλης
Αποθήκευση Αθροίσματος κάθε Στήλης σε πίνακα
Υπολογισμός Μέσου Όρου κάθε Γραμμής
Αποθήκευση Μέσου Όρου κάθε Γραμμής σε πίνακα
Υπολογισμός Μέσου Όρου κάθε Στήλης
Αποθήκευση Μέσου Όρου κάθε Στήλης σε πίνακα
Εύρεση Μεγαλύτερου-Μικρότερου στοιχείου συγκεκριμένης Γραμμής
Εύρεση Μεγαλύτερου-Μικρότερου στοιχείου κάθε Γραμμής
Εύρεση Μεγαλύτερου-Μικρότερου στοιχείου κάθε Στήλης
Υποπρογράμματα
Υποπρογράμματα
Σύγχρονα Προγραμματιστικά Περιβάλλοντα
Σύγχρονα Προγραμματιστικά Περιβάλλοντα
Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός: ένας φυσικός τρόπος επίλυσης προβλημάτων
Χτίζοντας Αντικειμενοστραφή Προγράμματα
Ομαδοποίηση Αντικειμένων σε Κλάσεις: Αφαιρετικότητα και Ενθυλάκωση
Η Αντικειμενοστραφής «Οικογένεια»: Κλάσεις - Πρόγονοι, Κλάσεις - Απόγονοι
Ορίζοντας την Κατάλληλη Συμπεριφορά: Πολυμορφισμός
Εκσφαλμάτωση Προγράμματος
Εκσφαλμάτωση Προγράμματος
Κατηγορίες λαθών
Εκσφαλμάτωση
Συντακτικά λάθη
Λάθη που οδηγούν σε αντικανονικό τερματισμό του προγράμματος
Λογικά λάθη
Εκσφαλμάτωση λογικών λαθών στις δομές επιλογής
Εκσφαλμάτωση λογικών λαθών στις δομές επανάληψης
Εκσφαλμάτωση λογικών λαθών σε πίνακες
Εκσφαλμάτωση λογικών λαθών στα υποπρογράμματα
Μέθοδος ελέγχου «Μαύρο Κουτί»
Ο Ευκλείδης λειτουργεί μέσω τεχνητής νοημοσύνης και μπορεί να κάνει λάθη