Ανάπτυξη Εφαρμογών Γ' Λυκείου
Κάτσε μπροστά στο PC σου και ετοιμάσου να γράψεις κώδικα που τα σπάει! Μάθε να λύνεις περίπλοκα προβλήματα, να σχεδιάζεις αλγορίθμους και να δημιουργείς προγράμματα. Ο κόσμος των υπολογιστών σε περιμένει να τον κατακτήσεις. Κάνε κλικ στο πρώτο μάθημα και ξεκίνα τώρα. 👨💻
Περιεχόμενα
Δοκιμαστικές Ενότητες
Ανάλυση Προβλήματος
Βασικές Έννοιες Αλγορίθμων
Τι είναι αλγόριθμος
2 μέρη
Σπουδαιότητα αλγορίθμων
2 μέρη
Περιγραφή και αναπαράσταση αλγορίθμων
2 μέρη
Βασικές συνιστώσες/εντολές ενός αλγορίθμου
2 μέρη
Δομή ακολουθίας
2 μέρη
Δομή επιλογής
2 μέρη
Διαδικασίες πολλαπλών επιλογών
2 μέρη
Εμφωλευμένες διαδικασίες
2 μέρη
Δομή επανάληψης
2 μέρη
Ολίσθηση και Πολλαπλασιασμός αλά Ρωσικά
2 μέρη
Δομές Δεδομένων και Αλγόριθμοι
Τεχνικές Σχεδίασης Αλγορίθμων
Εισαγωγή στον Προγραμματισμό
Βασικές Έννοιες Προγραμματισμού
Επιλογή και Επανάληψη
Χρήσιμοι Αλγόριθμοι - Δομή Ακολουθίας και Επιλογής
Χρήσιμοι Αλγόριθμοι - ΟΣΟ…ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ
Χρήσιμοι Αλγόριθμοι - ΓΙΑ…ΑΠΟ..ΜΕΧΡΙ
Πίνακες
Χρήσιμοι Αλγόριθμοι – Μονοδιάστατοι Πίνακες
Εισαγωγή Δεδομένων
1 μέρος
Εμφάνιση Περιεχομένου
1 μέρος
Υπολογισμός Αθροίσματος στοιχείων
1 μέρος
Υπολογισμός Πλήθους στοιχείων
1 μέρος
Υπολογισμός Μέσου Όρου στοιχείων
1 μέρος
Εύρεση Μεγαλύτερου-Μικρότερου στοιχείου
1 μέρος
Εύρεση Θέσης Μεγαλύτερου-Μικρότερου στοιχείου
1 μέρος
Εύρεση Θέσεων Μεγαλύτερου-Μικρότερου στοιχείου
1 μέρος
Εύρεση των δύο Μεγαλύτερων-Μικρότερων στοιχείων
1 μέρος
Ταξινόμηση Ευθείας Ανταλλαγής των στοιχείων
1 μέρος
Σειριακή Αναζήτηση Στοιχείου
1 μέρος
Σειριακή Αναζήτηση Στοιχείων
1 μέρος
Δυαδική Αναζήτηση
1 μέρος
Χρήσιμοι Αλγόριθμοι – Δισδιάστατοι Πίνακες
Εισαγωγή Δεδομένων
1 μέρος
Εμφάνιση Περιεχομένου
1 μέρος
Υπολογισμός Αθροίσματος στοιχείων
1 μέρος
Υπολογισμός Πλήθους στοιχείων
1 μέρος
Υπολογισμός Μέσου Όρου στοιχείων
1 μέρος
Εύρεση Θέσης Μεγαλύτερου-Μικρότερου στοιχείου
1 μέρος
Εύρεση Θέσεων Μεγαλύτερου-Μικρότερου στοιχείου
1 μέρος
Εμφάνιση Κύριας Διαγωνίου Τετραγωνικού Πίνακα
1 μέρος
Υπολογισμός Αθροίσματος συγκεκριμένης Γραμμής
1 μέρος
Υπολογισμός Αθροίσματος κάθε Γραμμής
1 μέρος
Αποθήκευση Αθροίσματος κάθε Γραμμής σε πίνακα
1 μέρος
Υπολογισμός Αθροίσματος συγκεκριμένης Στήλης
1 μέρος
Υπολογισμός Αθροίσματος κάθε Στήλης
1 μέρος
Αποθήκευση Αθροίσματος κάθε Στήλης σε πίνακα
1 μέρος
Υπολογισμός Μέσου Όρου κάθε Γραμμής
1 μέρος
Αποθήκευση Μέσου Όρου κάθε Γραμμής σε πίνακα
1 μέρος
Υπολογισμός Μέσου Όρου κάθε Στήλης
1 μέρος
Αποθήκευση Μέσου Όρου κάθε Στήλης σε πίνακα
1 μέρος
Εύρεση Μεγαλύτερου-Μικρότερου στοιχείου συγκεκριμένης Γραμμής
1 μέρος
Εύρεση Μεγαλύτερου-Μικρότερου στοιχείου κάθε Γραμμής
1 μέρος
Εύρεση Μεγαλύτερου-Μικρότερου στοιχείου κάθε Στήλης
1 μέρος
Υποπρογράμματα
Σύγχρονα Προγραμματιστικά Περιβάλλοντα
Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός: ένας φυσικός τρόπος επίλυσης προβλημάτων
2 μέρη
Χτίζοντας Αντικειμενοστραφή Προγράμματα
3 μέρη
Ομαδοποίηση Αντικειμένων σε Κλάσεις: Αφαιρετικότητα και Ενθυλάκωση
2 μέρη
Η Αντικειμενοστραφής «Οικογένεια»: Κλάσεις - Πρόγονοι, Κλάσεις - Απόγονοι
2 μέρη
Ορίζοντας την Κατάλληλη Συμπεριφορά: Πολυμορφισμός
2 μέρη
Εκσφαλμάτωση Προγράμματος
Κατηγορίες λαθών
2 μέρη
Εκσφαλμάτωση
2 μέρη
Συντακτικά λάθη
1 μέρος
Λάθη που οδηγούν σε αντικανονικό τερματισμό του προγράμματος
1 μέρος
Λογικά λάθη
1 μέρος
Εκσφαλμάτωση λογικών λαθών στις δομές επιλογής
1 μέρος
Εκσφαλμάτωση λογικών λαθών στις δομές επανάληψης
1 μέρος
Εκσφαλμάτωση λογικών λαθών σε πίνακες
1 μέρος
Εκσφαλμάτωση λογικών λαθών στα υποπρογράμματα
1 μέρος
Μέθοδος ελέγχου «Μαύρο Κουτί»
2 μέρη