Βιβλίο και Λύσεις
Τα παιδιά της Ε' και της ΣΤ' τάξης έκαναν μια έρευνα 📊 για το ποιο άθλημα τους αρέσει πιο πολύ. Κάθε παιδί διάλεξε μόνο ένα άθλημα. Συμβουλευόμαστε τον πίνακα των δεδομένων 📝 και οργανώνουμε τα δεδομένα σε έναν πίνακα συχνοτήτων. Αντιπροσωπεύουμε τα δεδομένα σε ένα ραβδόγραμμα 📈.
🏈 Ποδόσφαιρο: Π
🏀 Μπάσκετ: Μ
🏐 Βόλεϊ: Β
🏊♂️ Κολύμβηση: Κ
🏓 Πινγκ Πονγκ: ΠΠ
🏃♂️ Στίβος: Σ
1. Πίνακας Συχνοτήτων 📋
Άθλημα | Καταμέτρηση emojis | Συχνότητα εμφάνισης με αριθμό |
---|---|---|
Ποδόσφαιρο | ⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽ | 7 |
Μπάσκετ | 🏀🏀🏀🏀🏀🏀 | 6 |
Βόλεϊ | 🏐🏐🏐🏐🏐🏐 | 6 |
Κολύμβηση | 🏊♂️🏊♂️🏊♂️ | 3 |
Πινγκ Πονγκ | 🏓 | 1 |
Στίβος | 🏃♂️🏃♂️🏃♂️🏃♂️🏃♂️🏃♂️🏃♂️ | 7 |
2. Ραβδόγραμμα 📊
Άθλημα | Συχνότητα 🏆 |
---|---|
Ποδόσφαιρο ⚽ | ████████ (7) |
Μπάσκετ 🏀 | ██████ (6) |
Βόλεϊ 🏐 | █████ (5) |
Κολύμβηση 🏊♂️ | ███ (3) |
Πινγκ Πονγκ 🏓 | █ (1) |
Στίβος 🏃♂️ | ████████ (7) |
Συμπέρασμα: Το ποδόσφαιρο και ο στίβος είναι τα αγαπημένα αθλήματα των περισσότερων παιδιών! ⚽🏃♂️ </AccordionContent> </AccordionItem> <AccordionItem value='2ο Πρόβλημα'> <AccordionTrigger> ## 2ο Πρόβλημα </AccordionTrigger> <AccordionContent> ### Βρίσκουμε τη μέση τιμή των δεδομένων που παρουσιάζονται σε κάθε διάγραμμα 📊
Τα αδέρφια μου 👨👩👧👦
Όνομα | Αδέρφια 👧👦 |
---|---|
Θανάσης | 👤 |
Αντρέ | 👤👤 |
Σάββιο | 👤👤👤 |
Δήμητρα | 👤👤👤👤👤 |
Δανάη | 👤👤 |
Υπολογισμός μέσης τιμής:
Βιβλία που πήραν από τη δανειστική βιβλιοθήκη 📚
Παιδιά | Αριθμός Βιβλίων 📖 |
---|---|
Μαρία | 7 |
Νίκος | 3 |
Στέλλα | 6 |
Βάγγος | 4 |
Αχιλλέας | 5 |
Υπολογισμός μέσης τιμής:
</AccordionContent> </AccordionItem> <AccordionItem value='3ο Πρόβλημα'> <AccordionTrigger> ## 3ο Πρόβλημα </AccordionTrigger> <AccordionContent> # 🎡
Χρησιμοποιούμε την παρακάτω κλίμακα για να εκφράσουμε πόσο πιθανό είναι να προκύψουν τα ακόλουθα χρώματα, αν περιστρέψουμε τον τροχό 🎯.
Κλίμακα Πιθανότητας 🎚️
- 0: Αδύνατο να συμβεί 😕
- 0.5: Το ίδιο πιθανό να συμβεί όσο και να μη συμβεί 🤔
- 1: Βέβαιο ότι θα συμβεί 😃
Πιθανότητες χρωμάτων 🎨
α. Μοβ:
β. Κίτρινο:
γ. Ποτέ πράσινο:
δ. Κόκκινο ή πράσινο ή μοβ:
</AccordionContent>
</AccordionItem>
<AccordionItem value='4ο Πρόβλημα'>
<AccordionTrigger>
## 4ο Πρόβλημα
</AccordionTrigger>
<AccordionContent>
Μέσα σε ένα μαύρο κουτί έχουμε 1 κόκκινη, 1 πράσινη και 1 άσπρη μπάλα. Τραβάμε μία μπάλα, καταγράφουμε το αποτέλεσμα στον πίνακα συχνοτήτων και τοποθετούμε ξανά την μπάλα στο κουτί. Επαναλαμβάνουμε το πείραμα τύχης συνολικά 30 φορές.
-
Πριν ξεκινήσουμε το πείραμα, προβλέπουμε πόσες φορές θα τραβήξουμε μια άσπρη μπάλα:
Πρόβλεψη:
-
Κάνουμε το πείραμα και αναπαριστάνουμε τα αποτελέσματα του πειράματος σε εικονογράφημα και ραβδόγραμμα 📊.
-
Συγκρίνουμε την πρόβλεψή μας με τα αποτελέσματα του πειράματος τύχης.
Πίνακας Συχνοτήτων 📋
Χρώμα Μπάλας | Καταμέτρηση με γραμμές | Συχνότητα εμφάνισης |
---|---|---|
Κόκκινες μπάλες | 🎱🎱🎱🎱🎱🎱🎱🎱 | 8 |
Άσπρες μπάλες | 🎱🎱🎱🎱🎱🎱🎱🎱🎱🎱🎱🎱🎱 | 13 |
Πράσινες μπάλες | 🎱🎱🎱🎱🎱🎱🎱🎱🎱 | 9 |
Αναπαράσταση Αποτελεσμάτων 📊
Ραβδόγραμμα 📉
Χρώμα Μπάλας | Συχνότητα |
---|---|
Κόκκινες | ████████ (8) |
Άσπρες | ██████████████ (13) |
Πράσινες | █████████ (9) |
Εικονογράφημα 🎨
Χρώμα Μπάλας | Συχνότητα |
---|---|
Κόκκινες | 🎱🎱🎱🎱🎱🎱🎱🎱 |
Άσπρες | 🎱🎱🎱🎱🎱🎱🎱🎱🎱🎱🎱🎱🎱 |
Πράσινες | 🎱🎱🎱🎱🎱🎱🎱🎱🎱 |
</AccordionRoot></AccordionContent> </AccordionItem>
Ο Ευκλείδης λειτουργεί μέσω τεχνητής νοημοσύνης