Λογότυπο ήδη-έτερον

Διερεύνηση 🔍

Η γιαγιά θέλει να μοιράσει εξίσου μερικές σοκολάτες στα 4 εγγόνια της. 🍫👧👦👧👦


α. Αν οι σοκολάτες είναι 8, τι μέρος από αυτές θα πάρει το κάθε παιδί;

Γράφουμε την πράξη και υπολογίζουμε: σοκολάτες

Όταν μοιράζουμε, το αποτέλεσμα είναι πάντοτε φυσικός αριθμός; Συζητήστε με τους συμμαθητές και τις συμμαθήτριές σας.

Όχι, δεν είναι πάντα φυσικός αριθμός, γιατί κάποιες διαιρέσεις έχουν υπόλοιπο και είναι ατελείς. Συνεπώς κάποιες φορές το αποτέλεσμα μπορεί να είναι δεκαδικός αριθμός.


β. Αν οι σοκολάτες είναι 3, τι μέρος από αυτές θα πάρει το κάθε παιδί;

  • Δυσκολεύομαι με τη διαίρεση.
  • Πόσο κάνει ; 🤔

Για να βρω το μέρος, θα σχεδιάσω τις σοκολάτες και θα τις χωρίσω.

Εργαζόμαστε με τον τρόπο που προτείνει ο Νίκος.

Κάθε παιδί θα πάρει της σοκολάτας.

Παρατηρούμε το σχέδιο και συζητάμε τι δείχνουν οι όροι του κλάσματος.

  • Ο παρανομαστής δείχνει ότι κόψαμε τη σοκολάτα σε 4 ίσα κομμάτια.

γ. Αν οι σοκολάτες είναι 5, τι μέρος από αυτές θα πάρει το κάθε παιδί;

Εργαζόμαστε σχεδιάζοντας και χωρίζοντας τις σοκολάτες.

Κάθε παιδί θα πάρει σοκολάτας.


Αναστοχασμός 🧠

Κάθε κλάσμα μπορεί να θεωρηθεί ως το αποτέλεσμα μιας διαίρεσης.

Τα 2 αδέλφια θέλουν να μοιραστούν 3 σοκολάτες. Τι μέρος της σοκολάτας θα φάει το κάθε αδελφάκι;

Λύση:

3 σοκολάτες τις μοιράζω στα 2 αδέλφια.

της σοκολάτας.

Ο αριθμητής δείχνει πόσες είναι οι σοκολάτες που θα μοιραστούν και ο παρανομαστής δείχνει σε πόσα αδέλφια θα μοιραστούν.

Ο Ευκλείδης λειτουργεί μέσω τεχνητής νοημοσύνης