Λογότυπο ήδη-έτερον

Διερεύνηση 🔍

Η γιαγιά θέλει να μοιράσει εξίσου μερικές σοκολάτες στα 4 εγγόνια της. 🍫👧👦👧👦


α. Αν οι σοκολάτες είναι 8, τι μέρος από αυτές θα πάρει το κάθε παιδί;

Γράφουμε την πράξη και υπολογίζουμε: σοκολάτες

Όταν μοιράζουμε, το αποτέλεσμα είναι πάντοτε φυσικός αριθμός; Συζητήστε με τους συμμαθητές και τις συμμαθήτριές σας.

Όχι, δεν είναι πάντα φυσικός αριθμός, γιατί κάποιες διαιρέσεις έχουν υπόλοιπο και είναι . Συνεπώς κάποιες φορές το αποτέλεσμα μπορεί να είναι δεκαδικός αριθμός.


β. Αν οι σοκολάτες είναι 3, τι μέρος από αυτές θα πάρει το κάθε παιδί;

  • Δυσκολεύομαι με τη διαίρεση.
  • Πόσο κάνει ; 🤔

Για να βρω το μέρος, θα σχεδιάσω τις σοκολάτες και θα τις χωρίσω.

Εργαζόμαστε με τον τρόπο που προτείνει ο Νίκος.

Κάθε παιδί θα πάρει της σοκολάτας.

Παρατηρούμε το σχέδιο και συζητάμε τι δείχνουν οι όροι του .

  • Ο παρανομαστής δείχνει ότι κόψαμε τη σοκολάτα σε 4 ίσα κομμάτια.

γ. Αν οι σοκολάτες είναι 5, τι μέρος από αυτές θα πάρει το κάθε παιδί;

Εργαζόμαστε σχεδιάζοντας και χωρίζοντας τις σοκολάτες.

Κάθε παιδί θα πάρει σοκολάτας.


Αναστοχασμός 🧠

Κάθε κλάσμα μπορεί να θεωρηθεί ως το αποτέλεσμα μιας διαίρεσης.

Τα 2 αδέλφια θέλουν να μοιραστούν 3 σοκολάτες. Τι μέρος της σοκολάτας θα φάει το κάθε αδελφάκι;

Λύση:

3 σοκολάτες τις μοιράζω στα 2 αδέλφια.

της σοκολάτας.

Ο αριθμητής δείχνει πόσες είναι οι σοκολάτες που θα μοιραστούν και ο παρανομαστής δείχνει σε πόσα αδέλφια θα μοιραστούν.

Ο Ευκλείδης λειτουργεί μέσω τεχνητής νοημσύνης