Λογότυπο ήδη-έτερον
Περίληψη Μαθήματος

🛠️ Εισαγωγή

Για να κατανοήσουμε πώς προσδιορίζεται η τιμή ενός αγαθού, είναι απαραίτητο να εξετάσουμε τις δύο κύριες δυνάμεις της αγοράς:

  • 📈 Ζήτηση: Η επιθυμία και η ικανότητα των καταναλωτών να αγοράσουν ένα αγαθό.
  • 📉 Προσφορά: Η ποσότητα των αγαθών που οι παραγωγοί είναι διατεθειμένοι να πουλήσουν σε μια συγκεκριμένη τιμή.

Έχουμε ήδη μελετήσει τη ζήτηση. Σε αυτή την ενότητα, εστιάζουμε στην προσφορά των αγαθών. Η ανάλυση της συμπεριφοράς της παραγωγής και του κόστους, που έχουμε ήδη εξετάσει, αποτελεί τη βάση για την κατανόηση της προσφοράς.

Ο Ευκλείδης λειτουργεί μέσω τεχνητής νοημσύνης